woensdag 27 augustus 2014

Een aankondiging, een sneak peek & een give-away

Ik heb er eerlijk gezegd een beetje over getwijfeld, maar dit najaar komt er opnieuw een recykleer-14-daagse. Versie 4.0 zal doorgaan van 16-30 november 2014.


Getwijfeld, omdat er wel wat werk in kruipt. Toch de knoop doorgehakt omdat ik het belangrijk blijf vinden om mensen inspiratie te geven voor het hergebruiken van textiel en stofrestjes, en dus niet alleen gloednieuwe (designer)stofjes te gebruiken...

Er verandert niets aan het concept: een aantal gasten komen langs op mijn blog, iedereen kan meenaaien en zijn creaties in de Flickr-pool tonen. 

Zelf ben ik ook al wat ideeën aan het uitwerken. Voor één van die ideeën gebruik ik een oude tent, een laken ... en een patroontje uit La Maison Victor. Benieuwd wat het wordt? Nog even geduld...



En dat brengt me bij het derde deel uit de titel: de give-away. Ik mag van La Maison Victor 2 tickets weggeven voor de DIY Fashion Fair. Die gaat door tijdens het weekend van 20-21 september in de Ethias Arena te Hasselt. Je vindt er tal van creatieve kraampjes, workshops, lezingen, ...



Zie je zo'n gratis ticket wel zitten? Laat hieronder een reactie achter. Op 3 september laat ik mijn kinderen een nummertje trekken. Veel succes!

37 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! En ja, ik waag ook hier mijn kans voor een ticketje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook graag mee voor de tickets! En chapeau voor jouw organisatie elke keer weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd wat je gaat maken! Heb hier ook al wat gerecykleerd. En ja wil ook wel het ticketje bemachtigen. Ik ga er zeker heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel graag een ticketje!
    Maar wat ga je nu toch maken van een oude tent....?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, ik doe graag mee :) want ik woon voorlopig nog vlakbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben wel heeeel benieuwd naar wat die oude tent moet worden... Een jas? Top-initiatief wel! Voor de Fashion Fair heb ik al tickets, dus daarvoor mag je mij al overslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben alleszins héél blij dat je het opnieuw organiseert! En als je volgend jaar toch geen zin hebt, wil ik enorm graag helpen - als dat al enigszins mogelijk is. Benieuwd naar je tentrecykleersel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga proberen mee te doen dit jaar, met een kast vol stukken die liggen te wachten moet dat wel lukken he.
    en ik doe graag een poging voor de tickets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je weer een recykleer aankomt. Ik ga alvast eens bedenken wat te maken!
    De tickets sla ik over hoor, die heb ik al ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha wat leuk, de oude lekke tent ligt hier ook nog in de kast voor ooit een recycleert-doel :)

    Ik ga nu eens proberen tegelijk mee te doen in plaats van achteraan te sukkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn initiatief! Ik heb zelf geen blog meer maar ik maak wel vaak kleertjes voor mijn kindjes uit kleren die niet meer gedragen worden of uit stofjes uit de kringloopwinkel. Als ik iets leuks kan maken uit iets 'ouds' dan geeft me dat vaak nog meer voldoening dan iets zelfgemaakt uit een duur stofje. Sowieso maak ik weinig dingen uit dure stoffen.
    Oh ja, en ik doe graag mee voor een ticketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel mama & papa om dat recycleren er met de paplepel in te gieten !
    ik pluk er nog steeds de vruchten van ... nadeel is dat je veel bijhoudt met de meest uiteenlopende recycleerbestemmingen voor als je ooit eens tijd hebt ;-)
    Kunnen niet-bloggers ook meedoen ?

    fan van LMV , dus ik waag heel graag mijn kans voor de tickets !

    Groetjes ,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben nieuwsgierig wat je met die tent gaat doen. Ik heb hier een zijpaneel liggen van een caravanluifel. Ik wil die recycleren maar het idee is er nog niet. Hopelijk wel tegen je veertiendaagse...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk dat er weer een recykleer veertiendaagse komt! Ik doe niet mee voor de tickets alhoewel het me een heel leuk event lijkt ga ik dat weekend naar de kasteeltuinen in Arcen, naar de elf fantasy fair/Elfia! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, 'k ga de recykleer 14-daagse zeker in't oog houden en zelf ook proberen mee te doen!
    Voor't ticket doe ik ook heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee, zowel voor de tickets als voor de recyclage!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De workshops zien er super uit dus laat die tickets maar komen ! :-)
    Ik denk dat ik ook een keertje de recyclage ga bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook een LMV gebruiker :-)
    Dus wil graag mijn kans wagen op een ticketje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tuurlijk zie ik zo een ticket zitten ... Super

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah, fijn dat er een nieuwe editie komt van Ik recykleer! Ik kijk er al naar uit. En ben inderdaad erg nieuwsgierig wat je gaat maken met een oude tent. (oh, ja, en ik doe niet mee voor de ticketjes, kan niet gaan).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah die beurs, kijk ik echt al naar uit! Dus ik doe graag mee voor een ticketje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk, zo'n gratis ticket! ik doe graag mee. En kijk benieuwd uit naar wat je nu weer gaat recycleren, respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. kben gewoon heeeeeel erg benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik waag mijn kans graag voor dat ticket. Dan moet ik wel gaan en kan mijn man niets zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zeker zie ik dat zitten, graag zelfs :)
    Dus bij deze waag ik mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. -handen in de lucht- 'pick me!! PICK MEEEE!' Bij deze waag ik ook mijn kans! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  27. joehoe! Voor dat weekend van de fashion fair heb ik al andere plannen, maar recykleren doe ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik waag ook mijn kans!
    Bij mij kan je trouwens ook iets winnen.
    (me-timebyseija.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil ik wil ik wil!!! En ik ben op 3 september 9 jaar getrouwd, dus zou een leuk cadeautje zijn!
    Maar bijna even leuk dan die tickets winnen, vind ik dat je de Recykleer weer gaat doen! Yay!
    Bedankt dat je er weer zoveel tijd instopt, ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ah juij! Ik keek al uit naar een nieuwe recykleerweek (weken)! Ik doe zeker mee, heb al een paar ideetjes! Ik ben trouwens achter "tiretten" geweest gisteren morgen op de markt, met uw groeten. De meneer vroeg of jouw ritsen al verwerkt waren en ik zei vol zelfvertrouwen "ja hoor, twee mooie pennezakken!" Toen hij vroeg hoe het met je was wist ik niet goed wat zeggen omdat ik u in feite zelfs nog nooit gezien heb in het echt ;). 'k Heb dan maar gezegd gewoon een bewonderaar van uw naaikunsten te zijn ("ah ja, 't is nen artist he", werd er beaamd). De stoffenkramen heb ik wel niet gezien maar ik ben niet tot het tweede plaatsje doorgelopen (de dochter had geen zin). Bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh ja, ik doe graag mee voor zo'n ticketje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mevrouwtje Theelepel2 september 2014 om 12:35

    Leuk dat je weer 'ik recykleer' organiseert. Recyclagetips & -ideëen zijn altijd welkom in deze wegwerpmaatschappij. Ik kijk ernaar uit. Natuurlijk wil ik ook kans maken op zo'n ticket.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik waag graag mijn kans voor de tickets.
    Leuk dat er een nieuwe "Ik recykleer" komt! Zelf zie ik in alles iets om er iets anders van te maken, alleen begin ik er niet aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik passeer hier nog efkes om te zeggen dat ik al weer superhard uitkijk naar de recyKleer veertiendaagse! Ik heb enorm genoten van de vorige edities, en ben en blijf zelf ook recyKleerster in hart en nieren. Extra inspiratie is altijd welkom ;-) Mocht je hulp nodig hebben voor een volgende keer, ik wil heel graag een handje toe steken!
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik waag ook wel graag mijn kans! Zou super zijn om inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen