maandag 23 september 2013

7 dagen in een week

Deze post was voor mij de aanzet om de kleerkast van mijn zoon te controleren. Heel wat kleertjes verdwenen naar de bovenste verdieping om plaats te maken voor maat 104. Hoe groter die maat, hoe moeilijker het precies wordt om jongenskledij naar mijn smaak te vinden.

Dus kocht ik gewoon enkele "blanco" t-shirts, liet ik Wout enkele prentjes kiezen op één van mijn pinterest-borden, en ging daarna aan de slag met schaar, papier & flockfolie.

Resultaat: 7 stuks, één voor elke dag van de week...


10 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik kocht vorige week 4 T-shirts bij zeeman, met raketten en een robot, en dat voor 2,99€ per stuk. Maar ik zal de zoon ook eens wat prentjes moeten laten kiezen en ook een avondje moeten knippen. Is leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk zeg. Je zoontje zal er vrolijk en gekleurd op staan deze herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar heb jij die blanco T shirts gevonden? Dat vind ik nog altijd het moeilijkste van een flock experimentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lastig inderdaad, leuke dingen vinden voor die jongens. Hier eentje van 8 en eentje van vier. Maar deze shirtjes zijn hartstikke leuk geworden. Lekker kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heb je wel unieke shirtjes natuurlijk, zulke mooie exemplaren kom je in de winkel niet tegen.
    Hier ook een kleerkast-nakijk-moment gehad afgelopen weekend. Wij hebben maar liefst 5 volle grote afvalzakken gevuld en weggebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke shirtjes! Mooie kleurtjes.
    Bedankt voor de tip voor uni 't-shirts. Vind ik ook moeilijk te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen