vrijdag 3 augustus 2012

Vier het vriendje

Vandaag vieren we het vriendje! 
Of zoals onze zoon het zegt zingt: "Hiep hiep hoeja voor papa! Papa krijgt van ons een kadooooot!"

Wat er in dat cadeautje moest, dat was iets moeilijker. Ik heb namelijk een heel gemakkelijke wederhelft die nooit iets nodig heeft.

Maar bij een grondige poetsbeurt van de auto kwam ik een versleten plastic zak tegen waar hij de mappen voor zijn muzikale maandagavondhobby in bewaart. Aha, een tas voor zijn mappen, dat kon ik maken!

Omdat ik weet dat hij dit soort misverstanden wil vermijden, vroeg ik wat voor een tas hij wou. 
"Gewoon, zoals die plastieken zak. Rechthoekig en met korte handvaten."

Hij kreeg wat hij gevraagd had: een stoffen plastieken zak. Om het zwart en grijs van de gitaren te doorbreken, stikte ik een rood touwtje op de stof. En o ja, de tas is omkeerbaar. Al twijfel ik of hij met die bollen aan de buitenkant zal rondlopen. ;-)


En zo kan ik eindelijk een bijdrage doen aan de Celebrate-the-boyfriend-Flickr-groep van Riet. Het werd, na meer dan 3 jaar naaien, hoog tijd dat het vriendje ook eens iets zelfgemaakt kreeg!


vier het vriendje

14 opmerkingen:

  1. 'Een stoffen plastieken zak' :-) Ik vind hem erg leuk! Mooi stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's écht mooi! En je gitaren lopen perfect door, knap! Ik vind mannennaaicadeaus ook nooit gemakkelijk, dus dit is een heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad een heel geslaagde mannenversie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Leuk cadeau voor vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed gelukt en wat een leuke, muzikale stof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mo wat een goed idee zeg! goed gelukt en mooi! het stofje past er natuurlijk perfect voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat een kei plezant stofje! Alleen jammer dat de broer geen gitaar speelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze alleszins fantastisch, uw plastieken stoffen zak !

    BeantwoordenVerwijderen