vrijdag 31 augustus 2012

Het einde van een tijdperk

Vanaf maandag zal hier officieel een kleutertje rondlopen. Naar school. Dat betekent ook dat het vandaag de laatste dag was bij tante M., de onthaalmoeder. Diegene die hem knuffelde, eten gaf, pijntjes wegnam, liedjes zong, pampers ververste, elke dag verse soep maakte, patatjes pureerde, Wout op het potje zette, speelde, troostte, fruitjes sneed, mondjes en billetjes poetste, verhaaltjes vertelde, ... als wij op ons werk waren. En dat allemaal met véél liefde.


En dus maakte ik voor haar een tas, ook met veel liefde. Een stippeltjestas met 4 zijzakjes en een gebloemde voering. En de tas werd gevuld met cadeautjes.


Bedankt tante M.! We zullen je missen!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas, blauw met witte stipjes :)
    Mooi afscheidscadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zo een tas en leuk om krijgen, beetje slikken ook want wat is hij opeens groot en anderzijds spannend, ik wens je veel succes voor de eerste dag, en ik denk dat ik er altijd meer last van had dan mijn kinderen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief afscheidskado! Als gastouder vind ik het zelf ook altijd wel een bijzonder moment als een van de kindjes waar ik jarenlang meerdere dagen per week voor gezorgd heb 4 wordt en naar school gaat! Veel plezier op school en geniet van deze nieuwe fase!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. onze jongen is pas 2 sinds januari en mag hier al beginnen aan zijn 'school'loopbaan : hij is er echt al klaar voor hoor en deed het heel flink

      Verwijderen
  4. Geweldige tas. Zo vrolijk met die stof. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tas! En als ik het zo lees, meer dan verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk afscheidscadeau! Tante M zal het waard geweest zijn!
    Veel succes overmorgen!

    BeantwoordenVerwijderen