maandag 30 mei 2011

Grafische vormgeving

Gewonnen! Nog eens! Dit keer op de blog van luvinthemommyhood, daar werden drie brei-projectzakjes van Knitterella weggegeven, en ik was één van de gelukkigen. Dus nu hangt dit zakje te bengelen aan mijn tuinhuis.

"If knitting is wrong, I don't want to be right" Past echt perfect bij mij: ik zou niet zonder mijn breinaalden kunnen...

Knitterella
heeft nog zo'n toffe uitspraken, zoals deze:


bron: Knitterella


Een breister met een oog voor grafische vormgeving dus. Ga maar eens kijken op haar site.

Ikzelf ben niet zo'n kei in grafische vormgeving, maar toch krijg ik om de één of de andere reden vaak grafische opdrachtjes van mijn collega's op het werk. Zoals voor een uitnodiging voor de voordracht van collega S.; na lang twijfelen over welke figuur / lettertype / lay-out hij zou gebruiken, gaf hij het op en gaf hij mij carte blanche.

Ik wou al langer dit eens proberen, en dus ging ik aan de slag met woorden die hem en zijn werk typeren. Het resultaat kan ik hier niet tonen, maar ik stak ook even wat boomie-woorden in dat programma, zodat jullie een idee krijgen wat dat programmaatje allemaal kan.

Een woordenwolk op enkele seconden, fantastisch toch?

2 opmerkingen: