vrijdag 29 april 2011

Breien. In april begot!

Mijn nieuwe naaimachine draait overuren. Toch kon ik ze even laten staan om dit breiproject af te werken: een snood. Helemaal zelf ontworpen! Dat moest ook, want dit is mijn inzending voor een ontwerpwedstrijd.

Ik had het idee voor dit patroon al een tijdje, maar soms heb je een extra duwtje nodig om een idee ook effectief uit te werken. Nu maar hopen dat ik genomineerd word...

De steek lijkt mij ook ideaal voor een winterpull of debardeurke voor de zoon. Ik zet het op mijn lijstje. Kwestie dat we nog iets te doen hebben in de herfst.

4 opmerkingen:

  1. Lijkt heerlijk om dragen. Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!!! En inderdaad, prachtige steek - patroon voor een debardeurke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Breien kan altijd: winter én lente én zomer ... Mooi, fijn patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schoon steek zeg. maar daar zou ik nog veel moeten voor oefenen, want breien is nu echt mijn ding niet (jammer)

    BeantwoordenVerwijderen