vrijdag 11 december 2009

kraamcadeautjes

Ik ben lang niet de enige die graag zelf kraamcadeautjes maakt, want dat is blijkbaar een must voor iedereen die in zijn vrije uren het liefst verdwijnt achter een berg stof en een naaimachine.

Deze zijn enkele voorbeeldjes van toen ik nog niet vertrouwd was met het Grote Inspiratie Web, en voor ik mijn eigen labeltjes had…


Dit is een beertjes-rammelaar voor Korneel, het zoontje van een collega. Het is mijn àller-eerste kraamcadeautje (is er misschien een beetje aan te zien). Patroon is te vinden op de site van ottobre.


Dit zijn dan enkele gepersonaliseerde items, met telkens de eerste letter van de voornaam van de baby. Met de klok mee: een slabbetje voor Ibe, een body voor Felien, een slabbetje voor Fran en een T-shirt voor Théo. Bij Théo en Felien had ik de voordelen van dubbele Vlieseline nog niet ontdekt, ik hoop dat de letters na de eerste wasbeurt nog min of meer leesbaar waren (moet dat dringend eens vragen aan hun respectievelijke moeders). Maar ja, 't is de bedoeling dat we leren uit onze fouten, niet?

Tegenwoordig probeer ik de cadeautjes min of meer af te stemmen op het geboortekaartje, voorbeeldjes volgen later nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten